STRENGTH 2017-11-23T11:54:44+00:00

Styrke

Styrketimer som passer for de fleste, med enkle øvelser til fengende musikk. Du bestemmer selv motstanden.

Sling/TRX training

Treningen gir deg en sterkere kropp! Slyngene er et fantastisk bra treningsverktøy og passer for alle uansett form. Enkel og god treningsøkt.

TRX er en effektiv time hvor vi jobber oss gjennom hele kroppen på 25 minutter. Vi bruker en slynge, gravitasjon og egen kroppsvekt for å kunne tilpasse til vårt eget nivå, noe som gjør at alle kan prøve seg.

Sling interval

Videregående, litt mer krevende øvelser og tempo. Varighet 55/45 min.

Core

En halvtimes effektiv trening for kjernemuskulaturen. Varierte øvelser og fengende musikk driver timen fremover.

Tabata Strength & Cardio

Styrke og kondisjonstrening i intervaller hvor du får trent hele kroppen. Effektiv intervalltrening med høy treningseffekt. Timen passer for alle og kan tilpasses den enkelte uavhengig av nivå.

Cardio & strength

Sportsinspirert trening som gir styrke og utholdenhet. Timen er todelt, første halvdel aerobic/kondisjonstrening og andre del styrke hvor man setter sammen to og to øvelser. Dette er en enkel time alle kan delta på. Dynamiske instruktører og energisk musikk motiverer alle til å nå sine egne treningsmål!

BodyPump

Les Mills BODYPUMP™ er utholdende styrketrening til musikk som utfordrer deg og gjør deg sterk. I løpet av en time trener du alle kroppens større muskelgrupper ved hjelp av en vektstang med skiver og din egen kroppsvekt.
Med ditt eget valg av vekter inspireres og utfordres du til å nå de resultater du har bestemt deg for.

BootCamp

BootCamp er en allsidig treningsform for både kondisjon, styrke og utholdenhet. Vi bruker funksjonelle øvelser og har høy intensitet. Hver økt byr på nye utfordringer og muligheter til å teste deg selv. Varighet 45-55 min.

Step & Strength

Intervalltrening på stepkasse. Kondisjonstime med styrkebolker innimellom.

Strength (30)

Styrketrening for hele kroppen på en halv time. Vi er i sal og bruker vektskiver, manualer og egen kroppsvekt.

Cage

Cage-timen foregår i et «bur» og er en allsidig treningsform for både kondisjon, styrke og utholdenhet. Vi bruker funksjonelle øvelser og har høy intensitet. Hver økt byr på nye utfordringer og muligheter til å teste deg selv. Alle kan velge sin egen intensitet, slik at timen passer for nybegynner og godt trente. Varighet 55 min.