SENIOR 2017-09-01T15:24:44+00:00

Spesialtimer

ats Spesial. Vi har ofte spesialtimer og ”happenings”, så følg med på timeplanen!

Godt Voksen

Kondisjon- og styrketrening for godt voksne. Timen har positiv effekt på styrke, kondisjon og koordinasjon samt balansen. Opplevelsen av treningsglede er hovedfokus på timen. En av timene legger mye vekt på styrke og balanse.

Yoga for godt voksne

Yoga for godt voksne er et tilpasset yogatime for ”godt voksne ” (55+), men timen kan også passe for yngre aldersgrupper.
Yoga er en helhetlig treningsform som forener kropp og sinn.
En yogatime består av fysiske øvelser, pusteteknikker og avspenning. Resultatet er økt styrke, større fleksibilitet i muskler og ledd, økt lungekapasitet og bedre balanse ― både fysisk og mentalt.
Yoga kan bidra til å forbedre livskvaliteten og kan motvirke de vanligste problemene forbundet med å bli eldre. Kan du puste, kan du gjøre yoga! Det er aldri for sent å begynne.

Godt voksen strength

Styrkebasert time for godt voksne.

Godt voksen strength & cardio

Todelt time for godt voksne, både kondisjon- og styrketrening.

 

Mor & Barn

Ta med babyen og kom og tren!
Dette er en time som inneholder en kombinasjon av kondisjon- og styrketrening, spesielt tilpasset deg som har blitt mamma. Styrkeøvelser med barnet som belastning gir fine oppleverlser og er morsomt både for stor og liten. Øvelsene har fokus på styrke og stabilisering av mage, rygg, skuldre og bekkenbunn.
Her tåles både barneskrik, amming og bleieskift. Dette er en sosial og morsom treningsøkt for både mor og barn. Tempo og lydnivå er tilpasset de små.

Det er gøy å se på mamma trene!
Mor og barn-trening er en fin måte å komme i gang etter fødselen og gjør at du får trent på dagtid uten å skaffe barnevakt. Du kan begynne å trene fra ca seks uker etter fødsel og ha med barnet opp til ca ett års alder.