CARDIO 2017-09-04T13:26:48+00:00

CARDIO

Enkle og tøffe kondisjonstimer i sal. Blir du inspirert av tøff musikk og enkle bevegelser, er dette timene for deg.

STEP & STRENGTH

Dette er en step time med enkle, gode steptrinn som får opp pulsen – og effektiv styrke med egen kroppsvekt og noe vektutstyr.
Supereffektiv time med enkle, nyttige trinn. 15 minutter oppvarming – kondisjon før intervaller med vekselvis styrke og step. For best mulig kondisjonseffekt og kaloriforbruk er step-intervallene lengst, mens styrkeøvelsene i hovedsak rettes mot de store muskelgruppene.

CARDIO INTERVAL

Dette er en inspirerende time med to pulstopper og styrketrening for mage og rygg til slutt. Vi bruker ingen utstyr, bare de fantastiske kroppene våre!

CARDIO STEP

Cardio Step er en energisk time der vi på 25 minutter jobber oss gjennom en enkel koreografi på step, har det gøy og ikke minst blir svette i trøya!

CARDIO & STRENGTH

Sportsinspirert trening som gir styrke og utholdenhet. Timen er todelt, første halvdel aerobic/kondisjonstrening og andre del styrke hvor man setter sammen to og to øvelser. Dette er en enkel time alle kan delta på. Dynamiske instruktører og energisk musikk motiverer alle til å nå sine egne treningsmål!

 

 

RUN INTERVAL BASIC 30

Ønsker du en effektiv halvtime på mølla tilpasset ditt nivå? Da er dette timen for deg!

 

RUN INTERVAL INTENSE 30

For deg som ønsker en intensiv halvtime på mølla. Denne timen er hardere enn basic i den forstand at dragene er tettere og pausene kortere, gjerne supplert med en dose stigning på mølla.

 

RUN INTERVAL 45

Tre kvarter med pyramideintervaller hvor du selv justerer intensitet etter forutsetning, erfaring og dagsform. 45 minutter på mølla har aldri gått så fort før!

 

OUTDOOR RUN 55

Uteløpetimen som gir deg ALT! Progressiv oppvarming, mobilitets- og løpedriller, knallharde intervaller, morsomme utfordringer og både spenst og snert i steget.